Strategiczne spostrzeżenia na temat preferencji konsumentów dotyczących wiśni
2025-04-08 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Wraz z nadchodzącym sezonem wiśni, Superfresh Growers ujawnia wgląd konsumentów, aby pomóc sprzedawcom zwiększyć sprzedaż wiśni i zachęcić do powtarzalnych zakupów przez całe lato. Klienci w wieku 55 lat i starsi pozostają jedną z najbardziej niezawodnych grup konsumentów w przypadku wiśni. Pomimo stałych dochodów, są skłonni
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



