Firmy południowoeuropejskie wśród uczestników konferencji Fresh Market 2010
2010-05-20 00:00
We wrześniowej konferencji Fresh Market 2010 zapowiadają swój udział dostawcy warzyw i owoców z państw basenu Morza Śródziemnego. Uczestniczyć mają firmy tureckie, włoskie, greckie, hiszpańskie oraz francuskie, które są zainteresowane rozpoczęciem dostaw do Polski – nawiązaniem kontaktów z dystrybutorami oraz bezpośrednio z sieciami handlowymi.
Patronami medialnymi konferencji Fresh Market 2010, którzy poprowadzą kampanię informacyjną, i będą promować wydarzenie są: w Turcji portal informacyjny www.kamberaga.com, w Grecji miesięcznik Froutonea, w Hiszpanii – Revista Mercados oraz Eurofresh Distribution, we Włoszech Corriere Ortofrutticolo, Fresh Point Magazine, a także Green Med Journal. Polskim Patronem medialnym jest fresh&cool market.
Konferencja odbędzie się także dzięki silnemu wsparciu Partnerów: Włoskiego Instytutu Handlu Zagranicznego ICE oraz Polsko-Tureckiej Izby Gospodarczej.
Szczegółowe informacje o Fresh Market 2010 są aktualizowane na stronie www.freshmarket.com.pl.
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Patronami medialnymi konferencji Fresh Market 2010, którzy poprowadzą kampanię informacyjną, i będą promować wydarzenie są: w Turcji portal informacyjny www.kamberaga.com, w Grecji miesięcznik Froutonea, w Hiszpanii – Revista Mercados oraz Eurofresh Distribution, we Włoszech Corriere Ortofrutticolo, Fresh Point Magazine, a także Green Med Journal. Polskim Patronem medialnym jest fresh&cool market.
Konferencja odbędzie się także dzięki silnemu wsparciu Partnerów: Włoskiego Instytutu Handlu Zagranicznego ICE oraz Polsko-Tureckiej Izby Gospodarczej.
Szczegółowe informacje o Fresh Market 2010 są aktualizowane na stronie www.freshmarket.com.pl.
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem