Hortex kupuje rosyjską markę
2011-01-26 00:00
Hortex - czołowy producent mrożonek w Polsce zamierza umocnić swoją pozycję na rynku rosyjskim. Podpisał z Unilever Rosja list intencyjny w sprawie zakupu marki Jest Idea - informuje portal rp.pl
Porozumienie z Unilever Rosja i jego spółką zależną Inmarko zakłada zakup przez Hortex praw do marki Jest Idea, rozpoczęcie produkcji mrożonek z tym logo w zakładach Horteksu w Polsce, a także ich dystrybucję na rynku rosyjskim poprzez kanały sprzedaży Inmarko.
Hortex chce tym samym zwiększyć skalę produkcji i lepiej wykorzystać moce produkcyjne w swoich zakładach. Ponadto chcą wykorzystać potencjał dystrybucyjny Inmarko na tych obszarach, gdzie dystrybucja wyrobów pod marką Hortex jest słabsza, przede wszystkim w wybranych rejonach Syberii i Uralu.
Źródło: rp.pl
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Porozumienie z Unilever Rosja i jego spółką zależną Inmarko zakłada zakup przez Hortex praw do marki Jest Idea, rozpoczęcie produkcji mrożonek z tym logo w zakładach Horteksu w Polsce, a także ich dystrybucję na rynku rosyjskim poprzez kanały sprzedaży Inmarko.
Hortex chce tym samym zwiększyć skalę produkcji i lepiej wykorzystać moce produkcyjne w swoich zakładach. Ponadto chcą wykorzystać potencjał dystrybucyjny Inmarko na tych obszarach, gdzie dystrybucja wyrobów pod marką Hortex jest słabsza, przede wszystkim w wybranych rejonach Syberii i Uralu.
Źródło: rp.pl
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem