Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Jedno z najbardziej kontrowersyjnych przedsięwzięć branży rolno-spożywczej

2009-12-02 00:00

30 października br. minister rolnictwa powołał do życia 9 komitetów zarządzających funduszami promocji żywności. Rocznie do rozdysponowania jest około 40 milionów złotych - informuje Radosław Bełkot z Redakcji Rolnej TVP.pl

Zdaniem autora to jedno z najbardziej kontrowersyjnych przedsięwzięć w branży rolno-spożywczej. Przez długi czas bowiem producenci i przetwórcy nie mogli porozumieć się w kwestii kontroli nad zgromadzonymi pieniędzmi. Problemem było też ustalenie składu komitetów zarządzających funduszami.

Na uruchomieniu funduszy promocji żywności najszybciej skorzystają producenci i przetwórcy mięsa. Mają oni nadzieję, że dzięki temu dofinansują kampanie reklamujące polską żywność poza granicami Unii. Wartość projektu wraz z dotacją Brukseli to trzy miliony euro.

Więcej na ten temat przeczytasz w informacjach rolniczych Redakcji Rolnej TVP.pl

Źródło: http://ww6.tvp.pl

Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem