"W Europie papaja nie jest jeszcze towarem, ale jej sprzedaż rośnie z roku na rok".
Papaja jest częścią asortymentu holenderskiej firmy Torres Fresh od momentu jej powstania. Chociaż tego egzotycznego owocu nie można jeszcze uznać za towar, Fabricio Torres dostrzega rosnący popyt. "Teraz - pod koniec września - jesteśmy już o 10% powyżej zeszłorocznego wolumenu sprzedaży. Do końca roku powinno to osiągnąć 25%", zaczyna.
Chociaż Torres Fresh importuje papaję z
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papaja