Ananas MD-2 z Panamy: stawianie na nowe rynki i dywersyfikację w czasach niskiego popytu.
2024-08-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Panamska firma Capitán Piña, specjalizująca się w produkcji i eksporcie ananasów, pod przewodnictwem dyrektora generalnego Eliezera Domíngueza, zmagała się z trudnym rokiem z powodu spadku zamówień z Europy, zwłaszcza z Hiszpanii, jej głównego rynku. Ten spadek został przypisany sezonowi lokalnych owoców.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ananasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



