Jaffa odświeża tożsamość marki wraz z rozwojem gamy produktów.
2024-09-30 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Marketer świeżych produktów Jaffa odświeżył swoją tożsamość marki, kontynuując jednocześnie rozszerzanie swojej oferty poza charakterystyczne odmiany cytrusów, aby obejmować specjalistyczne produkty takie jak super-słodkie ananasy, premium winogrona deserowe oraz arbuz z żółtym i pomarańczowym miąższem.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ananasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem