Kenijski przedsiębiorca produkuje skórzane buty i torebki z ananasów
Menedżer projektu i przedsiębiorca Wangechi Kuria wyjaśnia, że łańcuch wartości ananasów, zwłaszcza w jej kraju, Kenii, dotyczy trzech rzeczy: owoców, soku i - w ograniczonej formie - aromatów.
Ale co by było, gdyby afrykańscy drobni rolnicy mogli zarobić więcej na uprawie ananasów, sprzedając swoje odpady w celu przekształcenia ich w produkty skórzane o wysokiej wartości, dywersyfikując w ten sposób
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ananasy