Pomidory koktajlowe, kolendra, marchewka i ogórek są dobrze wyeksponowane.
Sezonowi faworyci, tacy jak granaty, persymony, żurawina, słodkie ziemniaki, ananasy, ziemniaki, marchew i seler były na pierwszym planie. Podobnie jak podstawowe produkty piłkarskie, takie jak awokado, papryczki jalapeno i serrano, cebula, pomidory Roma, kolendra, marchewka i ogórki były dobrze reklamowane wraz z chipsami, piwem i wypiekami o tematyce piłkarskiej.
Łączna liczba reklam

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ananasy