Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Rebranding Jaffy odzwierciedla ekspansję na nowe owoce.

2024-10-01 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Marka domowa Jaffa, znana z produktów cytrusowych, zaprezentowała nową tożsamość marki stworzoną przez studio Earthling, co stanowi istotną zmianę w jej wizualnej reprezentacji, ponieważ poszerza swoją gamę produktów o winogrona, melony i ananasy. Działania związane z rebrandingiem mają na celu lepsze odzwierciedlenie

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Ananasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem