Agroponiente przygotowuje kampanię melonów i arbuzów z Fitó
Grupo Agroponiente kontynuuje przygotowania do kampanii wiosennej, a w szczególności do części odpowiadającej owocom sezonowym, melonom i arbuzom. Czyni to, między innymi, poprzez serię informacyjnych spotkań technicznych, organizowanych przez Dział Badań, Rozwoju i Innowacji firmy, z różnymi firmami nasiennymi, w celu zapoznania się z ich propozycjami w zakresie
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Arbuzy