AMI: Podaż melonów z Hiszpanii nadal rośnie
Dostępność hiszpańskich arbuzów jest obecnie na wyczerpaniu. Wiele produktów jest dostępnych na eksport z wczesnych obszarów uprawy. Wraz z rosnącą obecnością w handlu, popyt na letnie owoce rośnie.
Arbuzy nie radzą sobie jeszcze dobrze na niemieckich rynkach hurtowych. Pogoda jest wciąż zbyt chłodna, a w wielu regionach zbyt zimna.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Arbuzy