Anecoop odzyska obszary upraw w nowym sezonie arbuzowym
Przy okazji pierwszych arbuzów wyprodukowanych w Almerii, Anecoop rozpoczyna kampanię handlową i promocyjną dla jednego ze swoich gwiazdkowych produktów, arbuza bez pestek, kampanię, której celem jest pozyskanie konsumentów poprzez zaproszenie ich do odzyskania radości, ekscytacji, która pojawia się wraz z nadejściem dobrej pogody, koloru, zabawy i beztroskiej atmosfery dni lata
Watermony z Almerii, regionu Almerii i regionu Almerii.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Arbuzy