Arbuzowa torebka rozszerza swoją działalność na Kanadę
W kategorii wysokonakładowej świeżego arbuza, nagradzana torebka na arbuza readyripe® firmy Maglio jest już dostępna dla detalistów spożywczych.
Sam Maglio, prezes i dyrektor generalny Maglio Companies wprowadził na rynek tę koncepcję woreczka z klinem dla świeżego, ćwiartowanego arbuza w 2015 roku. "Opracowanie opatentowanej torebki zajęło kilka lat i znaczące testy w terenie, aby ją udoskonalić" - mówi
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy