Brazylijska firma utrzymuje statki do eksportu owoców do Europy
Pośród chaosu logistycznego wynikającego z pandemii, Agrícola Famosa, największy eksporter owoców w Brazylii, wydał miliony dolarów na wyczarterowanie statków i zagwarantowanie dostawy swoich melonów i arbuzów do Europy. Strategia ta zwiększyła koszty firmy o 30%, ale wyniki były doskonałe.
W rezultacie firma zdecydowała się na utrzymanie sześciu statków w czarterze przez
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy