Carrefour kupuje o 10% więcej lokalnych arbuzów i melonów niż w ubiegłym roku.
Carrefour spodziewa się sprzedać tego lata ponad 25 000 ton melonów i arbuzów z Hiszpanii, czyli o 10% więcej niż w ubiegłorocznej kampanii. W ten sposób firma wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz ponad 100 lokalnych, regionalnych i krajowych producentów, zapewniając dystrybucję swoich produktów w swoich hipermarketach, supermarketach i na www.carrefour.es
W tym roku,
Carrefour będzie mógł oferować swoje produkty w swoich hipermarketach, supermarketach i na www.carrefour.es
Zaopatrując ponad 100 lokalnych, regionalnych i krajowych producentów.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Arbuzy