Cosarica aktualizuje markę melona
Marka Cosarica zmodernizowała zarówno swoje opakowania, jak i indywidualne oznakowanie produktu.
Zmiana ta, która dotyczy zarówno jej asortymentu melonów, jak i arbuzów, koncentruje się na zapewnieniu, że marka, szeroko rozpoznawalna na rynku zarówno ze względu na jakość produktów wprowadzanych do obrotu pod jej pieczęcią, jak i na długie i udane doświadczenie, jest łatwiejsza do zidentyfikowania przez
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy