Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Dobre wyniki podczas pierwszego miesiąca komercjalizacji.

2024-06-12 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Sprzedaż arbuzów "Dolce Passione" rozpoczęła się podczas pierwszego tygodnia maja, równocześnie z odbywającym się Macfrut. Ten wyselekcjonowany we Włoszech arbuz jest komercjalizowany przez 4 włoskie firmy, które postanowiły współpracować i utworzyć konsorcjum (Alma Seges, Cico-Mazzoni, Lorenzini Naturamica Op).

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Arbuzy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem