"Eksport do Francji to rosnący rynek zbytu"
Marketing arbuzów z regionu śródziemnomorskiego jest obecnie w pełnym rozkwicie. "Dostajemy nasze towary z Maroka, Grecji i Włoch. Maroko dobiega końca i jest coraz częściej zastępowane przez Grecję. Utrzymujące się wysokie temperatury znacznie zwiększyły popyt i ceny. W związku z tym rozwozimy prawie dwie pełne ciężarówki dziennie" - mówi Bünyamin Hamurcu, współzarządzający firmą.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy