Firma hodowlana wypuszcza więcej "orzeźwiających" odmian arbuza
Kiedy firma Enza Zaden zdecydowała się wejść na rynek arbuzów zaledwie siedem lat temu, podeszła do tego wyzwania z konkretnym zamiarem zrobienia czegoś inaczej. Opierając się na genetyce premium i utalentowanym zespole w branży, skupili się na dogłębnym zrozumieniu rynku i różnicach między regionalnymi obszarami produkcji.
Jako głęboki rurociąg wysokiej jakości

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy