Karta identyfikacyjna naniesiona laserowo na skórkę owocu
Podczas gdy przekazywanie informacji na skórce owocu nie jest niczym nowym w przypadku kiwi, melonów i arbuzów, tego samego nie można powiedzieć o owocach uważanych za bardziej delikatne, takich jak owoce pestkowe. Tak jest w przypadku nektarynek Ondine, które we Francji wykorzystują bardzo specjalną formę komunikacji.
"Podczas niedawnej wizyty na południu Francji", mówi konsultant i category buyer i
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy