"Od połowy czerwca do początku września mamy do dyspozycji około 1300 ton".
Czas letni klasycznie oznacza również czas melonów, przynajmniej tak długo, jak długo pogoda współpracuje. Francesco Calabrese, dyrektor zarządzający Euro-Fruit GmbH, mógł rozpocząć sprzedaż swoich arbuzów dopiero w połowie czerwca, ale sezon również odpowiednio się przedłuży do początku września. "Naszym głównym produktem w sezonie letnim jest zdecydowanie arbuz. Od połowy czerwca do początku września, my

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy