Pogoda zwiększa konsumpcję arbuzów, sprzedaż również na Bliskim Wschodzie
"Wysoka jakość i trwałość melonów pozwoliła nam dobrze zarządzać owocami w tej ogólnie dobrej kampanii, chociaż w naszym kraju dotknęły nas okresy nadpodaży, które zbiegły się ze spadkiem konsumpcji na północy kraju z powodu deszczowej pogody i wynikającego z tego spadku popytu".
Przetwarzanie w fabryce Lorenzini Naturamica
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy