Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 12 czerwca
Wysokie ceny i nieoptymalna jakość z powodu opadów deszczu nie sprzyjają kampanii wiśniowej: rozpoczął się markowy produkt Vignola. Popyt na arbuzy jeszcze nie wystartował, podczas gdy popyt na melony pozostaje dobry wraz z rozpoczęciem produkcji w północnych Włoszech. Konsumenci przenoszą swoje zainteresowanie na włoskie morele, wraz z wejściem na rynek nowych produktów.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Arbuzy