"Wielu producentów zrezygnowało z letniej kampanii ze względu na brak deszczu"
Placido Perez Chuecos, prezes COAG w Lorca, stwierdził, że brak deszczu zmusza producentów do przemyślenia letniej kampanii, która skupia się głównie na arbuzie i melonie, i że ten brak wody może wpłynąć na kaliber owoców. "Rozpoczęliśmy kampanię letnią, ale sucha pogoda wpłynęła na rośliny. Brakuje im wilgoci, a arbuz kurczy się zanim powinien
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy