"Z naszymi wiodącymi produktami wystartujemy 20 maja"
Kampania melonów i arbuzów ma się rozpocząć w O.P. Agricola Campidanese, czyli sardyńskiej organizacji, która komercjalizuje swoje produkty pod marką L'Orto di Eleonora. FreshPlaza rozmawiała na ten temat z dyrektorem Salvatore Lotta.
"Zaczęliśmy od zakrytych melonów około 25 kwietnia, które są sprzedawane do niektórych włoskich supermarketów w zmiennych cenach między 2 euro
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy