"Zamierzamy postawić więcej na kalafior".
W tym roku nie będzie wielkich nowości. Firma zamierza podążać za tym samym trendem, co w poprzednich latach, utrzymując wolumeny w prawie wszystkich produktach (sałata, cukinia i arbuz). Wyjątkiem potwierdzającym regułę będzie kalafior. "Zamierzamy nieco zwiększyć wolumen. Nauczyliśmy się produkować i obsługiwać ten produkt bardzo dobrze i zamierzamy trochę zaryzykować
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Arbuzy