Zwiększona konsumpcja i stabilne notowania melonów i arbuzów we Włoszech
Zła pogoda utrudniła kampanię melonów i arbuzów, prowadząc do kilku chorób na polu i ograniczając do minimum zbiór owoców najwcześniejszych przeszczepów.
"Deszcz padał przez dwa kolejne tygodnie, a melony na otwartym polu albo kwitły, albo owocowały. Brakowało owadów zapylających (tj. tych, które przenoszą pyłek z jednego kwiatu na drugi).

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy