Żywy popyt na arbuzy
"Podobna sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca: popyt ze strony supermarketów i rynków we Włoszech i za granicą jest wysoki zarówno na arbuzy, jak i mini arbuzy, z interesującymi notowaniami", informuje Alberto Nocera, prezes Agrieuropa, firmy z siedzibą w Terracina (Latina), która obsadziła około 400 hektarów (zarówno otwarte pola, jak i uprawy pod osłonami) na potrzeby tej kampanii.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy