AFM współpracuje z College Football Playoff
Awokado z Meksyku (AFM) nawiązało współpracę z College Football Playoff (CPF), aby stać się oficjalnym awokado turnieju, co czyni go pierwszą marką produktów, która kiedykolwiek połączyła siły z mistrzostwami futbolu uniwersyteckiego.
Marka awokado oświadczyła, że planuje przedstawić fanom futbolu "Guacgating", nowe podejście do amerykańskiego zwyczaju organizowania imprezy towarzyskiej wokół
Awokado z Meksyku (AFM).

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado