Brio wprowadza na rynek awokado bio z Sycylii pod marką Alce Nero.
2024-11-12 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Awokado nadal pozostaje gwiazdą sprzedaży. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, Brio, firma należąca do Grupy Alegra, wprowadza na półki awokado bio z Sycylii pod marką Alce Nero. Ten produkt premium będzie dostępny od połowy listopada do końca lutego. Od roku 2025.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem