"Chcemy rozszerzyć naszą ofertę RTE"
"Chcemy nadal inwestować w naszą markę Favor Ready-to-Eat, aby zapewnić wzrost", mówi Menno van Utrecht z holenderskiej firmy FruitPro. "Nasz zespół dba o to, by awokado było dostępne przez cały rok. Dzięki temu możemy dojrzewać nowe dostawy co tydzień. Wybierając odpowiednich dostawców dla naszej marki Ready-to-Eat, możemy dojrzewać przez cały rok".
Anna Roos Slurink i Menno van Utrecht

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado