Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Eosta opracowuje kolejny etap Natural Branding

2024-02-16 18:00
Źródło: Fruitnet.com

Holenderska firma Eosta, specjalizująca się w produktach organicznych, ogłosiła nowe osiągnięcie w świecie naturalnego brandingu: Inverted Natural Branding.

Od czasu wprowadzenia Natural Branding w 2016 roku, coraz więcej produktów może nosić logo lub kod PLU, a lista obejmuje awokado, imbir, mango, limonki, dynie i słodkie ziemniaki.

Według Eosta, powtarzające się żądanie

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Awokado

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem