"Europa była kluczowa dla dobrych wyników osiągniętych dotychczas przez peruwiańskie awokado w 2023 roku"
W pierwszych miesiącach kampanii Peru wyeksportowało 166 790 ton awokado o wartości 308 mln dolarów, tj. o 32% więcej wolumenu i 40% więcej wartości niż w tym samym okresie poprzedniej kampanii. Średnia płacona cena również wzrosła o 7% w stosunku do tego samego okresu w 2022 roku i wyniosła 1,85 dolarów za kilogram. Wzrost ten był napędzany przez Europę, która była kluczowa dla dobrych wyników
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado