Frutura konsoliduje awokado pod jedną marką
Frutura, globalna sieć sprzedaży i marketingu, rozpocznie sprzedaż awokado Hass w Ameryce Północnej pod marką Frutura, począwszy od 3 kwartału 2023 roku.
Zmiana ta ma na celu stworzenie bardziej zintegrowanego pionowo, łatwiejszego dla klientów sposobu pozyskiwania pożądanych produktów. Poprzez swoją sieć, Frutura jest właścicielem gajów w Meksyku, Peru, Chile i Kolumbii.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado