Frutura ogłasza znaczącą konsolidację awokado
Awokado Hass marki Frutura będzie dostępne w ciągu kilku miesięcy, ponieważ globalna sieć sprzedaży i marketingu postępuje zgodnie z planem, aby stać się znaczącym graczem w tej kategorii.
Firma z siedzibą w Kalifornii ogłosiła dziś (23 maja), że rozpocznie sprzedaż awokado pod marką Frutura w Ameryce Północnej od trzeciego kwartału 2023 roku.
Frutura stwierdziła, że zmiana ta przyczyni się do stworzenia

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado