HAB spogląda wstecz na dekadę wzrostu opartego na pozytywnych komunikatach zdrowotnych
Podczas dalszego zwiększania sprzedaży awokado w USA poprzez podnoszenie świadomości na temat ich korzyści zdrowotnych, Hass Avocado Board (HAB) świętuje 10-lecie swojego naukowego zasobu Fresh Avocados - Love One Today.
Założona w 2013 roku, Love One Today koncentruje się na zmniejszaniu barier zakupowych poprzez opowiadanie o wartościach odżywczych awokado, zaczynając od korzyści płynących z dobrych tłuszczów
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado