Halls rozpoczyna sprzedaż "nagich" awokado
Halls wprowadził na rynek nowy pół-przygotowany produkt o nazwie The Naked Avocado w celu zmniejszenia ilości odpadów i zaoferowania niezmiennie dojrzałych, gotowych do spożycia owoców.
Każde opakowanie zawiera trzy połówki awokado z usuniętą skórką i pestką i ma miesięczny okres przechowywania w lodówce dzięki technologii przetwarzania pod wysokim ciśnieniem (HPP), informuje Fruitnet.
Według Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado