Historia wzrostu awokado na rynku południowokoreańskim
Popyt na awokado na rynku koreańskim przeszedł od "zera do bohatera", według firmy odpowiedzialnej za reprezentowanie i budowanie marek konsumenckich w tym kraju.
Dyrektor zarządzający Latitude Fintan Cannon mówi, że podaż przeszła z prawie zerowego wolumenu w 2013 roku do 19 000 ton w 2021 roku. Chociaż w dużej mierze było to napędzane przez względy kulturowe i obecność marki na rynku, wyjaśnia, że
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado