Kampania na rzecz awokado ma na celu zwiększenie sprzedaży i konsumpcji per capita w Brazylii
Abacates do Brasil rozpoczęło inicjatywę mającą na celu promocję super zbiorów awokado oraz wpływ na sprzedawców detalicznych i konsumentów; działania obejmują film reklamowy w telewizji niekodowanej, aktywa cyfrowe, reklamę OOH i filmy z przepisami.
W poniedziałek, mając na celu wykorzystanie wzrostu awokado w Brazylii i super zbiorów produktu w pierwszym kwartale tego roku, Associação
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado