Konsumpcja awokado we Francji nie osiągnęła jeszcze pełnego potencjału
Światowa Organizacja Awokado (WAO) kontynuuje promocję awokado w Europie, zwłaszcza we Francji. W tym roku WAO podpisała umowy partnerskie z 30 różnymi detalistami w 12 krajach europejskich, w tym z sieciami takimi jak Carrefour i Tesco. Stanowi to obecnie sieć ponad 35 000 sklepów dla organizacji, która potroiła swoją obecność w Europie od 2021 roku.
Jako "superfoods z

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado