Meksykańscy eksporterzy awokado nie widzą, by ceny odpowiadały temu Super Bowl
Chociaż eksport awokado z Meksyku na świat w styczniu i lutym wzrasta każdego roku, aby głównie zaspokoić popyt na guacamole z powodu amerykańskiego Super Bowl, ceny nie pomogły meksykańskim producentom w tym roku.
Całość eksportu od stycznia do lutego 2023 roku wyniosła 304 000 ton, co obejmuje tygodnie, w których wysyłki wzrosły, aby zaspokoić popyt na owoce do guacamole, ale
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado