Mr. Avocado wprowadza dwa nowe centra dojrzewania w Chengdu i Pekinie w Chinach.
Mr. Avocado, najsłynniejsza chińska marka dojrzałych, gotowych do spożycia awokado, zakończyła budowę nowych centrów dojrzewania i dystrybucji w południowo-zachodnich Chinach (Chengdu) i północnych Chinach (Pekin). Centra te są już w pełni funkcjonalne i rozpoczęły działalność w swoich regionach w Chinach.
Firma Mr. Avocado została założona w Chinach ponad sześć lat temu w
Pekinie.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado