Nowa naklejka PLU sprawia, że awokado z Meksyku staje się blaskiem dla klientów w USA
West Pak Avocado, globalny dystrybutor awokado wprowadza nową naklejkę price look-up (PLU) jako część inicjatywy branżowej poprzez Avocados From Mexico (AFM). Program został stworzony przez AFM, aby pomóc kupującym w łatwiejszej identyfikacji wysokiej jakości meksykańskich awokado. Nowa naklejka PLU firmy West Pak zawiera znak firmowy firmy wraz z logo AFM z charakterystycznym kolorem PANTONE®.
P>

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado