Producent awokado rozpoczyna drugą połowę globalnej kampanii pozyskiwania surowców
Mission Produce, Inc. ogłosiła rozpoczęcie drugiej części kampanii "Discover the Mission Advantage", aby podkreślić swoją zróżnicowaną globalną strategię zaopatrzenia, rozpoczynając od New York Produce Show. Mission Produce utrzymuje długotrwałe relacje z plantatorami na całym świecie, jest pionowo zintegrowana z czterema krajami pochodzenia upraw premium i wdraża rolnictwo precyzyjne, aby zapewnić

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado