Ruch awokado utrzymał tempo po Cinco de Mayo
Podaż awokado w Stanach Zjednoczonych pozostaje obfita. "W tym roku podaż jest zupełnie inna", powiedział Juan Monsalve, kierownik kategorii awokado w LGS Specialty Sales. "W zeszłym roku Meksyk zbliżał się do końca sezonu z bardzo małą ilością owoców, więc trudno było pokryć wszystkie programy. Jednak o tej porze roku na rynku było również więcej owoców peruwiańskich".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado