"Sezon awokado 2023 na dobry początek"
"Sprzedaż awokado rozpoczęła się w tym roku bardzo dobrze. Wiele sieci supermarketów skorzystało z dynamiki "zdrowych intencji", aby wyróżnić awokado, znane jako "superfood". W związku z tym zaplanowano wiele promocji" - mówi Elena Rogojnikova, starszy kupiec w The Greenery International w Holandii.
"Nawet jeśli ceny były wysokie z powodu niskiej dostępności. Na przykład

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado