"Spodziewamy się, że nasz największy roczny wzrost, na przykład w Niemczech lub Francji, z pewnością już minął".
Specjalistyczna kategoria egzotyczna TFC Holland odnotowała w ostatnich latach silny wzrost. W związku z tym ta holenderska firma pracuje nad rozszerzeniem swoich możliwości przechowywania i dojrzewania. W ubiegłym roku hurtownik oddał do użytku nową lokalizację w Holandii. Obejmuje ona opartą na sztucznej inteligencji technologię dojrzewania awokado i mango.
Falk Schlusnus, CEO TFC Holland
"Jeśli chodzi o awokado,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado