"Straciliśmy 6 000 ton awokado w wyniku burzy"
Opada kurz i obraz staje się jasny dla marokańskiego przemysłu awokado, po tym jak burza Bernard wzbudziła obawy w zeszłym tygodniu. Abdelmoumen El Achkar, producent awokado i dyrektor generalny ECOMAC, powiedział FreshPlaza: "To był bardziej strach niż szkoda. Odnieśliśmy pewne szkody, ale nie do tego stopnia, by wykoleić kampanię".
Producent dodaje: "Uszkodzenia owoców wynoszą średnio 10%, czyli 6 000 ton
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado