Tesco używa laserów do grawerowania informacji o produkcie na awokado w teście, aby pozbyć się naklejek.
2024-06-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Lidl prezentuje „najbardziej ekologiczny supermarket we Włoszech” Lidl Italia otworzył to, co opisuje jako najbardziej ekologiczny supermarket we Włoszech. Nowy supermarket w Villafranca di Verona, który zastępuje istniejący sklep Lidl w tym samym miejscu, został zaprojektowany i zbudowany z myślą o zrównoważonym rozwoju i jest...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



